26.3.2023 klo 22:41

Hankkeen Hyvinvointifoorumi 20.-21.5. Tanhuvaarassa!

Löytöretki yrittäjien hyvinvoinnin ja kasvun polulle Etelä-Savossa- hanke toivottaa yrittäjät lämpimästi tervetulleiksi 20. – 21.5. järjestettävään Yrittäjien hyvinvointifoorumiin Tanhuvaaran urheiluopistolle! Foorumi on avoin kaikille eteläsavolaisille yrittäjille riippumatta siitä, oletko osallistunut hankkeeseen aiemmin.

Luvassa on keväinen huippuviikonloppu yrittäjien kesken! Tapahtumassa pääset kuulemaan mielenkiintoisia puhujia ja irtaantumaan arjesta yhdessä muiden eteläsavolaisten yrittäjien kanssa. Tarjolla on myös monipuolista liikunnallista ohjelmaa ja rentouttavaa iltaohjelmaa tanssimusiikin parissa halukkaille.

Tapahtuman alustavan aikataulun löydät hyvinvointifoorumin esitteestä alta. Ilmoittautuminen tapahtumaan onnistuu linkistä https://link.webropolsurveys.com/S/4F96AF18AF0D69ED.

Lisätietoa hyvinvointifoorumista voit löytää osoitteesta https://tanhuvaara.fi/kauppa/hyvinvointifoorumi/. Tervetuloa mukaan!

Hankkeen kuulumiset

Hanke päättyy 31.8. ja hyvinvointifoorumi huipentaa hankkeen hienot vuodet 2022 ja 2023. Ennen hyvinvointifoorumia hankkeessa toteutetaan muun muassa kuntotestejä osallistujille eri paikkakunnilla. Treenirinkejä jatketaan Kangasniemellä, Puumalassa, Sulkavalla, Pieksämäellä, Punkaharjulla, Mikkelissä ja Savonlinnassa aina touko-kesäkuulle saakka erilaisten liikunnallisten harjoitusten parissa. Ohjelmassa on helmikuussa ja maaliskuussa ollut mm. kuntonyrkkeilyä, retkiluistelua, lumikenkäilyä, tanssillista liikuntaa, palloilua, kuntosaliharjoittelua ja kehon huoltoa.

Kevään aikana hankkeessa on koottu hyvinvointiverkostoa eteläsavolaisista liikunta- ja hyvinvointialan yrityksistä sekä luotu työhyvinvoinnin edistämisen polkua, joita työntekijöitä omaavat yritykset voivat hyödyntää työhyvinvoinnin edistämisessään. Polku ja hyvinvointiverkosto julkaistaan tällä sivustolla huhtikuussa.

Hankkeessa on myös käyty halukkaiden yrittäjien kanssa keskusteluita henkilökohtaisesti mm. ravitsemukseen ja liikuntaan liittyvistä sekä Firstbeat Hyvinvointianalyyseissä havaituista asioista. Hyvinvoinnin polku jatkuu kohti pikkuhiljaa lämpeneviä kevätkelejä:).

Perttu Noponen
Projektipäällikkö